Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kevätkokous ja silakka illallinen

20.3.2017 klo 18:00 - 20:00

Suomi-Korean tasavalta -yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään maanantaina 20.3.2017 alkaen klo 18 ravintola Sea Horsessa, Kapteeninkatu 11.

Katso kokouksen esityslista tästä.

Kokouksen jälkeen jatkamme perinteiseen tapaan iltaa yhteisellä  omakustantaisella illallisella joko silakoiden tai oman maun mukaisen ruuan äärellä. Menun löydät ravintola netttisivuilta www.seahorse.fi.Tervetuloa joukolla mukaan tapaamaan vanhoja ja uusia Korea-ystäviä. Yhdistys maksaa yhden ruokajuoman (olut, siideri tai lasi viiniä) jäsenille.

Jotta ravintola osaa varautua illalliseemme ( viime vuonna silakat loppuivat) niin lähetä ystävällisesti viesti osallistumisestasi jasenasiat@koreayhdistys.net niin kerromme ravintolalle tiedon osallistujamäärästä.

Tiedot

Päivämäärä: