Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kevätkokous 22.3.2022

22.3.2022 klo 18:00 - 19:30

Suomi – Korean Tasavalta Yhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous tiistaina 22.3.2022

Paikka: Helsingin Suomalainen Klubi, Kansakoulukuja 3, 5 krs, 00100 Helsinki
Aika: Klo 18:00 alkaen, kahvi- ja teetarjoilu alkaa klo 17:45

Esityslista:
Kokouksen avaus
Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjan tarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa
Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
Esitetään edellisen tilikauden tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajien lausunto
Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille tai niistä toimenpiteistä, joihin yhdistyksen hallinto ja tilintarkastajan lausunto mahdollisesti antavat aihetta
Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat
Kokouksen päättäminen

Mikäli yhdistyksen jäsen haluaa saada jonkun asian kevätkokouksen käsiteltäväksi, hänen on ilmoitettava siitä kirjallisesti tai sähköpostilla hallitukselle niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun.

Kokousesitelmä alkaa klo 18:30. Meillä on mielenkiintoinen kokousesitelmä. Yliopistolehtori Outi Luova Turun yliopiston Itä-Aasian tutkimus- ja koulutuskeskuksesta kertoo aiheesta ”Kiinan korealaiset”. Esitelmä keskittyy lähihistoriaan, mutta taustoittaa myös aikaa, jolloin kulttuurinsa voimavuosina korealaiskuningaskunnat hallitsivat laajoja alueita Mantsuriassa ja nykyisen Venäjänkin alueella. Myös jäsenten ystävät ovat lämpimästi tervetulleita esitelmäosuuteen!

Esitelmän jälkeen halukkaat voisivat jäädä omakustanteiselle illalliselle. Myös vieraspuhujamme Outi Luova on lupautunut jäämään seuraksemme illalliselle.

Kahvitarjoilua varten pyytäisimme ennakkoilmoittautumiset osoitteeseen jasenasiat(a)koreayhdistys.net
Samoin ennakkoilmoittautumiset omakustanteiselle illalliselle, jotta voimme varata illallista varten oikeanlaisen tilan.

Ystävällisesti ilmoittakaa muuttuneet sähköposti- yms. tiedot osoitteeseen jasenasiat(a)koreayhdistys.net

Lämpimästi tervetuloa kevätkokoukseen,

Suomi-Korean Tasavalta Yhdistys ry