Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Joulun Tunnelmaa joululounas 3.12.

10.12.2016 klo 12:00 - 15:00

Tervetuloa yhdistyksen perinteiselle joululounaalle lauantaina 3.12. klo 12:00 alkaen Suomalaiselle klubille.

Avajaisglögin jälkeen siirrymme musiikin pariin. Tällä kertaa musiikkikosuudesta vastaa taidokas ja monipuolinen viulisti Mervi Myllyoja, joka on luvannut meille viihtyisän joulukonsertin.

Ja sitten onkin jo aika siirtyä klubin herkullisen joulupöydän ääreen.  Alkupalapöydästä löytyvät monenmoiset kalaherkut, leikkeleet ja kasvisruuat. Pääruuaksi on kinkkua ja lisukkeena klubin perinteiset laatikot. Jälkiruokapöytä on entisellään ja sieltä löytyvät juustot ja makeat jälkiruuat.

Juhlan  kruunaa, kuten aina – arpajaiset!  Jälleen tarjolla on runsaat palkinnot hyvillä voittokertoimilla!

Lounaan hinta on jäsenille 40 euroa ja ei-jäsenille 60 euroa, hinnat sisältäen vaatemaksun.  Perheenjäsenet ja vieraat ovat lämpimästi tervetulleita.

Ilmoittautumiset keskiviikkoon 30.11. mennessä: jasenasiat@koreayhdistys.net

Maksu yhdistyksen tilille FI 36 1372 3000 0408 67, viestikenttään oma nimi